Nowości  Bilety lotnicze  Linie lotnicze  Dojazd  Parking    
 


Berlin Brandenburg (BER) > Kampania reklamowa Lufthansy promująca połączenia z Berlina

2012-09-13 Kampania reklamowa Lufthansy promująca połączenia z Berlina

Niemieckie linie Lufthansa rozpoczęły w zachodniej Polsce niestandardową kampanię promującą siatkę swoich połączeń z Berlina.

Wystrój wszystkich restauracji Berlin Döner Kebab w Szczecinie został wzbogacony o motywy związane z ofertą Lufthansy z Berlina, a najpopularniejsze danie zyskało nową nazwę - "Lufthansą z Berlina".


(grafika: Lufthansa)

W restauracjach organizowany jest również konkurs dla klientów, w którym wygrać można bilety lotnicze.


(grafika: Lufthansa)

Z ofertą Lufthansy można również zapoznać się odwiedzając największe centra handlowe w Szczecinie, Zgorzelcu i Gorzowie Wielkopolskim. W każdym z nich ustawiono niestandardowy nośnik reklamowy. Jest nim specjalna walizka Lufthansy o wymiarach 3x2 metry.


(grafika: Lufthansa)

Kampania wspierana również przez konkurs radiowy organizowany we współpracy z radiem RMF FM. W wybranych szkołach wyższych ustawione zostały również niestandardowe "berlińskie" tablice, na tle których studenci będą mogli zrobić zabawne pamiątkowe zdjęcie.

"Bardzo nam miło, że tak wielu pasażerów z Polski zdecydowało się rozpocząć swoje wakacyjne i służbowe podróże startując z Berlina. Wierzymy, że szczególnie mieszkańcy zachodniej Polski również w okresie jesienno-zimowym uznają ofertę Lufthansy za bardzo atrakcyjną. Ceny biletów na rejsy ze stolicy Niemiec na trasach europejskich rozpoczynają się od 49 euro i obejmują wszystkie koszty dodatkowe." - powiedział Bart Buyse, dyrektor generalny Lufthansy w Polsce.

Na skróty

Berlin Brandenburg (BER) na serwisach społecznościowych: